مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 08:552022-01-15ورزشي

لزوم تبین سیاست ها و رویکرد چهار ساله وزارت ورزش/ یادگاری سجادی چه خواهد بود؟


با تکمیل شدن معاونت های وزارت ورزش و جوانان انتظار می رود سیاست ها و رویکردهای این وزارتخانه برای چهار سال آینده تدوین و اعلام شود تا ثمره حضور حمید سجادی نیز مشخص شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انتخاب محمد پولادگر به عنوان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش آخرین گامی بود که حمید سجادی وزیر ورزش در جهت تکمیل چارت سازمانی این وزارتخانه برداشت.

وزیر ورزش که پیش از این سینا کلهر، مریم کاظمی، بنیامین شکوه فر و امیرحسین مطلبی را به ترتیب به عنوان متصدیان معاونت فرهنگی و توسعه ورزش همگانی ، معاونت توسعه ورزش بانوان ، معاونت امور حقوقی، مجلس و استان ها و معاونت توسعه مدیریت و منابع منصوب کرده بود با انتخاب پولادگر پرونده انتصاب های داخلی وزارت ورزش - در سطح معاونان- را بعد از چهارماه بست تا از این پس بدون دغدغه ای از این حیث به رتق و فتق سایر امور ورزش بپردازد که طبیعتا مشخص کردن خط مشی و رویکرد وزارت ورزش برای ماه ها و سال های پیش رو باید در راس آن باشد.

راه نرفته وزارت ورزش در دولت سیزدهم طبیعی است که هر سازمان و نهادی برای دوره فعالیت خود باید چشم انداز و رویکردهایی تعیین کند تا بر اساس آنها مسیر حرکتی اش تا پایان دوره مشخص باشد دقیقا مثل کاری که مصطفی هاشمی طبا انجام داد و توجه ویژه اش به توسعه زیرساخت ها باعث شد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبین سیاست ها و رویکرد چهار ساله وزارت ورزش/ یادگاری سجادی چه خواهد بود؟

لزوم تبین سیاست ها و رویکرد چهار ساله وزارت ورزش/ یادگاری سجادی چه خواهد بود؟